Uncategorised
În luna noiembrie 2024 vă invităm să participați la ediția a IX-a a Zilelor FSC. Evenimentele programate în acest an includ vizite ale elevilor de liceu la FSC, numeroase ateliere pentru studenți, întâlniri ale acestora cu reprezentanții companiilor de profil, prezentarea unor oferte de practică și a unor oportunități de studiu în străinătate și, nu în ultimul rând, o masă rotundă pe tema comunicării științei în domeniile științelor sociale și umaniste.
Evenimentele sunt organizate de către cadrele didactice și specialiştii din Departamentul de Comunicare și Limbi Străine, Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic, Departamentul de Comunicare și Imagine, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, și de către studenții din cadrul Ligii Studenților de la Facultatea de Științe ale Comunicării.
ZILELE FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
Noiembrie 2024
Ediția a IX-a
Gala aniversară a Ligii Studenților de la Facultatea de Științe ale Comunicării
Liga FSC
02.11.2024
Porțile deschise la Facultatea de Științe ale Comunicării
Elevii de liceu în vizită la FSC
4-5.11.2024
Studenții FSC în Europa
Sesiune de informare și consiliere cu privire la oportunitățile de studiu în străinătate: programele AUF, CEEPUS, DAAD și Erasmus+
Facultatea de Științe ale Comunicării
05.11.2024
Cafeneaua comunicării
Studenții FSC în dialog cu specialiștii din domeniu
Liga FSC
05-14.11.2024
Managementul creativității și al învățării
Atelier de lucru cu studenții
Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic
06.11.2024
Expo CRP – O călătorie în lumea desenelor animate
Eveniment interactiv, deschis publicului, organizat de studenții anului III CRP
07.11.2024
Studenții FSC în mediul profesional
Sesiune de informare și consiliere cu privire la oportunitățile de practică;
întâlnirea studenților FSC cu reprezentanții companiilor
Facultatea de Științe ale Comunicării
08.11.2024
PoliCAT Series on Translation Studies and Related Disciplines
Evenimentele PoliCAT: prelegeri, discuții, ateliere de lucru.
PoliCAT – Centrul de Studii Avansate în Domeniul Traducerii
11-14.11.2024
Translating Europe Workshops. Translation and Usability
Conferință internațională
Direcția Generală pentru Traduceri, Comisia Europeană
PoliCAT – Centrul de Studii Avansate în Domeniul Traducerii
15.11.2024
Translation as a Bridge between Languages and Disciplines
Întâlnirea studenților FSC cu reprezentanți ai mediului politic și cultural
Consulatul Germaniei la Timișoara, Societatea Culturală Româno-Germană din Timișoara
19.11.2024
Balul bobocilor
Liga FSC x OSTL
20.11.2024
Comunicarea științei: științe sociale și umaniste
Masă rotundă, ediția a VII-a
Departamentul de Comunicare și Limbi Străine
Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic
21.11.2024
De vorbă cu Decanul FSC
Studenții în dialog cu Decanul Facultății de Științe ale Comunicării
Liga FSC
21.11.2024
Studenții FSC la DG Translation
Vizită virtuală la Direcția Generală pentru Traduceri, Comisia Europeană, Bruxelles
21.11.2024
Programul de master: COMUNICARE STRATEGICĂ ȘI ADVOCACY ÎN SOCIETATEA DIGITALĂ
Domeniul de master: ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII
Programul de studii universitare de master Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală (CSASD) funcționează in baza Hotărârii de Senat a UPT nr. 1 din 31.01.2024 care validează raportul de autoevaluare și permite funcționarea în domeniul acreditat de master, științe ale comunicării.
Descrierea programului de studii
Misiunea și obiectivele programului de studii
Competenţele programului de studii
Modalități și criterii de evaluare discipline
REGULAMENTE UPT - CICLUL MASTER
Reglementări aplicabile programelor de studii universitare de master din cadrul UPT
Plan de învățământ:
Fișe discipline:
Anul I, semestrul 1
Guvernare deschisă. Funcționarea instituțiilor publice și a formelor organizate
ale societății civile
Elemente de teorie juridică și politică. Principiile OECD privind transparența
decizională și lobby-ul
Concepte de bază în lobby și advocacy
Practică profesională 1
Disciplina opțională 1
Etică și integritate academică
Anul I, semestrul 2
Grupuri de interese. Construcția și menținerea alianțelor
Tehnici de monitorizare a politicilor publice
Strategii și tehnici de e-comunicare
Practică profesională 2
Disciplina opțională 2
Disciplina opțională 3
Anul II, semestrul 1
Campaniile de advocacy și lobby în medii specifice
Tehnici de argumentare a politicilor publice. Strategii și tactici de negociere în
lobby și advocacy
Strategii și tehnici pentru managementul informației în societatea digitală
Practică profesională 3
Disciplina opțională 4
Disciplina opțională 5
Anul II, semestrul 2
Practică profesională 4
Stagiu de cercetare pentru elaborarea lucrării de disertație
Discipline opționale:
Disciplina opțională 1:
a. Metode de documentare în lobby și advocacy
b. Metode avansate de cercetare în relații publice și domeniile conexe
Disciplina opțională 2:
a. Data-driven advocacy
b. Tehnologia AI în strategii de advocacy
Disciplina opțională 3:
a. Responsabilitate și principii etice în activitatea de lobby
b. Poziționare strategică și managementul reputație online și offline
Disciplina opțională 4:
a. Limba engleză pentru lobby
b. Limba engleză pentru advocacy
Disciplina opțională 5:
a. Comunicare și relații publice în lobby și advocacy
b. CSR și sustenabilitate în lobby și advocacy
Discipline facultative:
Anul I, semestrul II
Voluntariat
Anul II, semestrul II
Voluntariat
Programul de master: TRADUCERE, INTERPRETARE ȘI NOILE TEHNOLOGII (TINT)
Domeniul de master: FILOLOGIE
Programul de studii universitare de master Traducere, interpretare și noile tehnologii (TINT) este acreditat, în baza Hotărârii Consiliului ARACIS din data de 09.05.2024.
Descrierea programului de studii
Misiunea și obiectivele programului de studii
Competenţele programului de studii
Modalități și criterii de evaluare discipline
REGULAMENTE UPT - CICLUL MASTER
Reglementări aplicabile programelor de studii universitare de master din cadrul UPT
Plan de învățământ:
Fișe discipline:
Anul I semestrul 1
Teoria și practica traducerii și noile tehnologii
Traducere, globalizare și adaptabilitate culturală
Aplicații terminologice
Accesibilitate media
Etică și integritate academică
Practica 1
Anul I semestrul 2
Teoria și practica interpretării și noile tehnologii
Traducere specializată
Localizare
Traducere și incluziune socială
Posteditarea traducerilor automate
Practică 2
Anul II semestrul 1
Interpretare pentru servicii publice și mediul de afaceri
Subtitrare
Disciplina opțională 1 (a sau b)
Disciplina opțională 2 (a sau b)
Practică 3
Anul II semestrul 2
Practică 4
Stagiu de cercetare și practică pentru elaborarea lucrării de disertație
Elaborarea lucrării de disertație
Discipline opționale:
Disciplina opțională 1 (anul II sem. 1):
a. Cercetare traductologică
b. Servicii de traducere și interpretare
Disciplina opțională 2 (anul II sem. 1):
a. Comunicare, media, societate
b. RP pentru serviciile de traducere și interpretariat
Pentru anul universitar 2023-2024, studenții care îndeplinesc condițiile pentru acordarea bursei sociale, pot să transmită o cerere pentru menținerea/atribuirea în folosință a unui laptop. Atribuirea laptopurilor se face în ordinea depunerii cererilor, în limita numărului de laptopuri disponibile.
Cererile se depun până în data de 12.01.2024 la secretariatul facultății, online pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau fizic în perioada 08.01-12.01.2024.
Sesiune de informare și consiliere cu privire la oportunitățile de practică
Vineri, 3.11.2023, ora 12.00, în cadrul Zilelor Facultății de Științe ale Comunicării, Facultatea de Știinte ale Comunicării organizează ediția a IX-a a Sesiunii de informare și consiliere cu privire la oportunitățile de practică în companiilor și institutiilor din Timișoara. Vor participa studenții anului II, ciclul licență, specializările Comunicare și relații publice și Traducere și interpretare, și studenții anului I și II, ciclul master, specializările Comunicare, relații publice și media digitală și Comunicare în afaceri. Evenimentul va avea loc în Amfiteatrul Ca3 (str. Traian Lalescu 2A, et. 3).
Organizatori :
Prof. Dr. Simona Șimon – prodecan
Lect. Dr. Maria-Dana Grosseck – responsabil Practică FSC
2024-2025
- Timetable - 2nd semester
- Exams - P3 - 1st semester
- Office Hours - 1st semester
Structura anului universitar PPLRCS 2024-2025
Începând cu anul universitar 2023-2024, Universitatea Politehnica Timișoara organizează cursuri de limba română pentru cetățenii străini în cadrul Programului pregătitor de limba română pentru cetățenii străini în domeniile:
1) Matematică și științe ale naturii; 2) Științe inginerești; 3) Științe sociale; 4) Științe umaniste și arte; 5) Științe biologice și biomedicale.
Programul pregătitor de limba română pentru cetățenii străini a fost acreditat conform Hotărârii Consiliului ARACIS din 25.05.2023.
Mai multe informații despre admitere (english, română)
Application-for-the-Romanian-Language-Preparatory-Year-EU-citizens
Descrierea programului de studii / Study Programme Details
Misiunea și obiectivele programului de studii
Competenţele programului de studii
Modalități și criterii de evaluare discipline
Fișele disciplinelor
Semestrul I
1.1. Introducere în studiul limbii române
1.2. Comunicare de bază în limba română
2. Curs practic de limba română: fonetică, vocabular, structuri gramaticale
3. Curs practic de limba română: receptarea textului scris și oral
4. Curs practic de limba română: comunicare orală și scrisă
5. Curs practic de limba română: redactare și compoziție
Semestrul II
1. Cultură și civilizație românească
2. Curs practic de limba română: fonetică, vocabular, structuri gramaticale
3. Curs practic de limba română: comunicare orală și scrisă
4. Curs practic de limba română: redactare și compoziție
5. Limbaj specializat:
5.1. Limbaj specializat: matematică și științele naturii
5.2. Limbaj specializat: științe inginerești
5.3. Limbaj specializat: științe biologice și biomedicale
5.4. Limbaj specializat: științe sociale
5.5. Limbaj specializat: științe umaniste
FINALIZARE STUDII
Metodologia-cadru de elaborare a lucrării de finalizare a PPLRCS
Anexa 1: Declarația de autenticitate a lucrării
Anexa 2: Avizul conducătorului științific
Anexa 3: Template lucrare finalizare studii
Anexa 4: Fișa evaluare lucrare absolvire
Comisia examenului de finalizare PPLRCS
Teme și bibliografie examen finalizare PPLRCS
Calendar examen absolvire program - IULIE 2025
Calendar examen absolvire program - SEPTEMBRIE 2025
Coordonator de program:
Conf. univ. dr. Maria-Dana GROSSECK
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
REZULTATE RUNDA 1:
- admiși pe opțiuni
Facultatea de Ştiinţe ale Comunicării din cadrul Universităţii Politehnica Timişoara organizează concurs de admitere, în anul universitar 2023-2024, la programele de studii universitare de master, acreditate conform Hotărârii Consiliului ARACIS din data de 16.04.2020:
- Comunicare, relaţii publice şi media digitală (interdisciplinar cu Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale). Detalii despre programul de studii universitare de master CRPMD
- Comunicare în afaceri. Detalii despre programul de studii universitare de master CA
În cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Comunicării, studiile masterale se desfășoară pe o perioadă de 2 ani.
Masterul interdisciplinar Comunicare, relații publice și media digitală asigură o pregătire avansată în domeniul Științe ale comunicării, prin asocierea domeniilor de licenţă Ştiinţe ale Comunicării (specializarea Comunicare şi relaţii publice) şi Ştiinţe inginereşti (specializarea Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale), în deplină concordanţă cu nevoile şi cerinţele societăţii actuale.
Masterul Comunicare în afaceri asigură formarea profesională superioară în scopul dezvoltării personale și al inserției profesionale a individului și în scopul satisfacerii nevoilor de competență în domeniul comunicării aplicate în sfera economică. De asemenea, pune un accent deosebit pe o educație interdisciplinară și aplicativă a studenților și are ca obiectiv pregătirea acestora în vederea valorificării atât a cunoștințelor de ultimă oră din cele două domenii fundamentale, cel al comunicării și economic, cât și a noilor tehnologii utilizate în comunicarea în mediul de afaceri.
Repartizarea cifrei de școlarizarea pentru admiterea la ciclul MASTER
Nr. |
Domeniul de master |
Specializarea |
Nr. locuri/ |
Nr. locuri |
Nr. locuri cu taxă |
Tip concurs |
1. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare, relații publice și media digitală |
50 |
25 | 25 |
Concurs de dosare, interviu |
2. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare în afaceri |
50 |
25 | 25 |
Concurs de dosare, interviu |
OME 3102/08.02.2022 - pentru modificarea și completarea Metodologiei cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, master și doctorat aprobată prin OMENCS 6102/15.12.2016 - cu modificările și completările ulterioare
Metodologia de organizare și desfășurare a concursului de admitere la ciclul de studii universitare de master la UPT (HBS 4 din 22.03.2023):
- Anexa 1 - Valori ale coeficientului k
- Anexa 3 - Programe de studii master - UPT
- Anexa 4 - Procedura pentru derularea on-line a concursului de admitere la master în UPT
DOSARUL DE CONCURS va conține următoarele documente: ACTE NECESARE pentru înscriere (cf. Metodologiei de admitere, cap. III, art.14)
Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
ÎNSCRIERE ONLINE
TAXE DE ADMITERE pentru anul universitar 2023-2024 (HCA 13 din 14.02.2023)
Taxele de admitere (înscriere/confirmare) se pot plăti:
1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei Enroll sau
2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061 - Taxe de MASTER prin Ordin de plată
__________________________________________________
*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”Taxă de înscriere/confirmare admitere la...(se va menționa acronimul facultății) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului)”.
Exemplu: Taxă de înscriere la SC pentru POPESCU Ioana
TAXA DE ȘCOLARIZARE pentru anul universitar 2023-2024 (HCA 67 DIN 17.05.2023)
Calendarul admiterii la studii masterale - sesiunea iulie 2023
Înscriere candidați |
Sesiunea 1: ONLINE: 30.06.2023-08.07.2023 Sesiunea 2: ONLINE: 11.07.2023-24.07.2022, |
Concurs de admitere (interviu - Programarea la interviu va fi afișată pe site)* |
Sesiunea 1: 10.07.2023 |
Rezultatele concursului (confirmare statut admis) |
Sesiunea 1: |
Rezultate finale | Sesiunea 1: 11.07.2023, ora16:00 Sesiunea 2: 26.07.2023, ora 16:00 |
*PROGRAMARE INTERVIU MASTER IULIE 2023 - Sesiunea 1:
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
Criterii evaluare interviu:
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
Formula de calcul a mediei finale de admitere
Ma = (2,5 x Md + 2 x Ni + k) / 5
unde:
Ma = media finală de admitere
Md = media examenului de licenţă
Ni = nota de apreciere sintetică (prestaţia la interviu)
k = coeficient între 0 şi 5, în funcţie de domeniul de licenţă absolvit de către candidat; valorile pentru k se găsesc în Anexa 1 și Legendă
IMPORTANT: Pentru nota de apreciere sintetică, Ni, candidații, absolvenți ai aceluiași domeniu de licență cu cel de master, pot solicita echivalarea notei de apreciere sintetică cu media multianuală. În cazul în care la înscrierea la master vor opta pentru echivalare, nu vor mai susține interviul. Solicitarea echivalării se va face din platforma de înscriere.
Sesiunea 1: Rezultate finale, după confirmări:
CRPMD: - fără taxă - cu taxă - media 10
CA: - fără taxă - cu taxă - media 10
Sesiunea 2:
Rezultate după confirmări
REZULTATE FINALE (sesiunea 1+2):
- admiși pe opțiuni
- admiși media 10
În atenția celor interesați!
Calendar cazare studenți master anul I
Precizări privind diploma de licență - pentru candidații admiși pe locurile cu taxă
Plata taxei de școlarizare, pentru studenții declarați admiși pe locurile cu taxă se poate face, conform HCA, în două rate egale. Perioada de plată a primei rate este 28 iulie 2023 - 28 august 2023.
Plata se poate efectua astfel:
1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei ENROLL (htpps://admitere.upt.ro/) sau
2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
_________________________________________________
*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”TXSC, 23-24, ciclul ... (se va menționa, abreviat ciclul de studii): M - master, facultatea (se va menționa acronimul facultății SC) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului), CNP...”.
Exemplu:
Taxă școlarizare pentru Ionescu Ana: TXSC, 23-24, M, SC, IONESCU Ana, CNP 2010720000000
Dovada achitării taxei, eliberată de bancă (chitanță etc.) va fi încărcată în aplicația Enroll.
În atenția studenților care au intrat pe loc cu taxă!
Cei care nu au achitat prima rată până în data de 29.08.2023, li se va anula statutul de admis la Universitatea Politehnica Timișoara, iar locurile acestora vor fi alocate sesiunii de admitere din septembrie 2023.
Tel.: 0256404011
www.sc.upt.ro
Secretar-şef facultate: Angela TRIPŞA
Secretară Decanat: Carmen GALDEA
Informații Admitere UPT Master 2023
Facultatea de Ştiinţe ale Comunicării din cadrul Universităţii Politehnica Timişoara organizează concurs de admitere, în anul universitar 2024-2025, la programele de studii universitare de master, acreditate conform Hotărârii Consiliului ARACIS din data de 16.04.2020:
- Comunicare, relaţii publice şi media digitală (interdisciplinar cu Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale). Detalii despre programul de studii universitare de master CRPMD
- Comunicare în afaceri. Detalii despre programul de studii universitare de master CA
- Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală. Detalii despre programul de studii universitare de master CSASD
În cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Comunicării, studiile masterale se desfășoară pe o perioadă de 2 ani.
Masterul interdisciplinar Comunicare, relații publice și media digitală asigură o pregătire avansată în domeniul Științe ale comunicării, prin asocierea domeniilor de licenţă Ştiinţe ale Comunicării (specializarea Comunicare şi relaţii publice) şi Ştiinţe inginereşti (specializarea Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale), în deplină concordanţă cu nevoile şi cerinţele societăţii actuale.
Masterul Comunicare în afaceri asigură formarea profesională superioară în scopul dezvoltării personale și al inserției profesionale a individului și în scopul satisfacerii nevoilor de competență în domeniul comunicării aplicate în sfera economică. De asemenea, pune un accent deosebit pe o educație interdisciplinară și aplicativă a studenților și are ca obiectiv pregătirea acestora în vederea valorificării atât a cunoștințelor de ultimă oră din cele două domenii fundamentale, cel al comunicării și economic, cât și a noilor tehnologii utilizate în comunicarea în mediul de afaceri.
Masterul Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală formează specialiști capabili să promoveze politici publice adecvate contextului socio-economic actual, printr-o abordare interdisciplinară, cu instrumente din sfera comunicării și tehnologiei informației, ca răspuns la cerințele informatizării şi tehnologizării forței de muncă actuale.
Repartizarea cifrei de școlarizarea pentru admiterea la ciclul MASTER
Nr. |
Domeniul de master |
Specializarea |
Nr. locuri/ |
Nr. locuri |
Nr. locuri cu taxă |
Tip concurs |
1. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare, relații publice și media digitală |
35 | 25 | 10 |
Concurs de dosare, interviu |
2. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare în afaceri |
35 | 25 | 10 |
Concurs de dosare, interviu |
3. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală |
30 | 10 | 20 |
Concurs de dosare, interviu |
OME 3691/01.02.2024 - pentru aprobarea Metodologiei cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, master și doctorat
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studii universitare de masterat la Universitatea Politehnica Timișoara sesiunile iulie și septembrie 2024 (HS 13 din 15.02.2024):
Anexe la Metodologie:
- Anexa 1 - Valori ale coeficientului K
- Anexa 3 - Oferta programelor de studii universitare de master organizate de UPT în anul universitar 2024-2025
- Anexa 4 - Procedura pentru derularea on-line a concursului de admitere la master în UPT
Repartizarea cifrei de școlarizare - HCA nr. 103 din 24.05.2024
DOSARUL DE CONCURS va conține următoarele documente: ACTE NECESARE pentru înscriere (cf. Metodologiei de admitere, cap. III, art.15)
Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Taxa de înscriere: 150 de lei
Taxa de confirmare: 100 de lei
Taxa de confirmare asigură candidatului păstrarea locului la secțiunea la care a fost admis și trebuie achitată în termenul prevăzut în calendarul admiterii.
Studenții admiși în regim de finanțare fără taxă (buget) vor plăti doar taxele de înscriere, respectiv de confirmare a locului.
Taxele de școlarizare pentru studenții admiși în regim de finanțare cu taxă: 3.900 lei/ an.
Taxele de admitere (înscriere/confirmare) se pot plăti:
1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei Enroll sau
2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061 – Taxe de MASTER prin Ordin de plată
*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”M, ADM/CONF (se alege în funcție de tipul taxei – pentru taxa de înscriere se menționează ADM, iar pentru taxa de confirmare de menționează CONF) la … (se va menționa acronimul facultății), CNP candidat, NUME candidat (se va menționa numele complet al candidatului)”.
Exemplu: M, ADM, SC, 2900000000000, Ionescu Flavia Ionela
TAXA DE ȘCOLARIZARE pentru anul universitar 2024-2025 (HS 15 DIN 15.02.2024)
Calendarul admiterii la studii masterale - sesiunea iulie 2024
Înscriere candidați |
Sesiunea 1: ONLINE: 28.06.2024-06.07.2024 (https://admitere.upt.ro) Sesiunea 2: ONLINE: 28.06.2024-22.07.2024 (https://admitere.upt.ro) |
Concurs de admitere (interviu) |
Sesiunea 1: 08.07-09.07.2024 |
Rezultatele concursului (confirmare statut admis) |
Sesiunea 1: |
Rezultate finale | Sesiunea 1: 12.07.2024, orele 10,00 Sesiunea 2: 24.07.2024, orele 16,00 |
*) Fizic: Facultatea de Științe ale Comunicării - Str. Traian Lalescu nr. 2a, etajul III, sala C304
PROGRAMARE INTERVIU MASTER IULIE 2024 - Sesiunea 2:
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
CSAD Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală
Criterii evaluare interviu:
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
CSAD Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală
Formula de calcul a mediei finale de admitere
Ma = (2,5 x Md + 2 x Ni + k) / 5
unde:
Ma = media finală de admitere
Md = media examenului de licenţă
Ni = nota de apreciere sintetică (prestaţia la interviu)
k = coeficient între 0 şi 5, în funcţie de domeniul de licenţă absolvit de către candidat; valorile pentru k se găsesc în Anexa 1 și Legendă
IMPORTANT: Pentru nota de apreciere sintetică, Ni, candidații, absolvenți ai aceluiași domeniu de licență cu cel de master, pot solicita echivalarea notei de apreciere sintetică cu media multianuală. În cazul în care la înscrierea la master vor opta pentru echivalare, nu vor mai susține interviul. Solicitarea echivalării se va face din platforma de înscriere.
REZULTATE FINALE - IULIE 2024
- Admiși pe opțiuni
- Admiși bursă (cu nota 10)
În atenția celor interesați!
Procedura cazare studenți master anul I
Plata taxei de școlarizare, pentru studenții declarați admiși pe locurile cu taxă se poate face, conform HCA, în două rate egale. Perioada de plată a primei rate este 28 iulie 2024 - 28 august 2024.
Plata se poate efectua astfel:
1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei ENROLL (htpps://admitere.upt.ro/) sau
2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
_________________________________________________
*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”TXSC, 24-25, ciclul ... (se va menționa, abreviat ciclul de studii): M - master, facultatea (se va menționa acronimul facultății SC) pentru... (se va menționa numele complet al candidatului), CNP...”.
Exemplu:
Taxă școlarizare pentru Ionescu Ana: TXSC, 24-25, M, SC, IONESCU Ana, CNP 2010720000000
Dovada achitării taxei, eliberată de bancă (chitanță etc.) va fi încărcată în aplicația Enroll.
În atenția studenților care au intrat pe loc cu taxă!
Cei care nu au achitat prima rată până în data de 02.09.2024, li se va anula statutul de admis la Universitatea Politehnica Timișoara, iar locurile acestora vor fi alocate sesiunii de admitere din septembrie 2024.
Tel.: 0256404011
www.sc.upt.ro
Secretar-şef facultate: Angela TRIPŞA
Secretară Decanat: Carmen GALDEA
Informații Admitere UPT Master 2024
Facultatea de Ştiinţe ale Comunicării din cadrul Universităţii Politehnica Timişoara organizează concurs de admitere, în anul universitar 2025-2026, la programele de studii universitare de master, astffel:
- acreditate conform Hotărârii Consiliului ARACIS din data de 16.04.2020 - domeniul Științe ale Comunicării:
- Comunicare, relaţii publice şi media digitală (interdisciplinar cu Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale). Detalii despre programul de studii universitare de master CRPMD
- Comunicare în afaceri. Detalii despre programul de studii universitare de master CA
- Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală. Detalii despre programul de studii universitare de master CSASD
- acreditat, în baza Hotărârii Consiliului ARACIS din data de 09.05.2024 - domeniul Filologie:
- Traducere, interpretare și noile tehnologii. Detalii despre programul de studii universitare de master TINT
În cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Comunicării, studiile masterale se desfășoară pe o perioadă de 2 ani.
Masterul interdisciplinar Comunicare, relații publice și media digitală asigură o pregătire avansată în domeniul Științe ale comunicării, prin asocierea domeniilor de licenţă Ştiinţe ale Comunicării (specializarea Comunicare şi relaţii publice) şi Ştiinţe inginereşti (specializarea Inginerie electronică, telecomunicaţii și tehnologii informaționale), în deplină concordanţă cu nevoile şi cerinţele societăţii actuale.
Masterul Comunicare în afaceri asigură formarea profesională superioară în scopul dezvoltării personale și al inserției profesionale a individului și în scopul satisfacerii nevoilor de competență în domeniul comunicării aplicate în sfera economică. De asemenea, pune un accent deosebit pe o educație interdisciplinară și aplicativă a studenților și are ca obiectiv pregătirea acestora în vederea valorificării atât a cunoștințelor de ultimă oră din cele două domenii fundamentale, cel al comunicării și economic, cât și a noilor tehnologii utilizate în comunicarea în mediul de afaceri.
Masterul Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală formează specialiști capabili să promoveze politici publice adecvate contextului socio-economic actual, printr-o abordare interdisciplinară, cu instrumente din sfera comunicării și tehnologiei informației, ca răspuns la cerințele informatizării şi tehnologizării forței de muncă actuale.
Masterul Traducere, interpretare și noile tehnologii asigură formarea profesională superioară în scopul dezvoltării personale și al inserției individului pe piața muncii. Acest lucru se va realiza prin formarea unor competențe profesionale în domeniul traducerii și interpretării necesare în lumea comunicării digitale, precum și prin aprofundarea competențelor profesionale deja asimilate la ciclul de licență.
Repartizarea cifrei de școlarizarea pentru admiterea la ciclul MASTER
Nr. |
Domeniul de master |
Specializarea |
Nr. locuri/ |
Nr. locuri |
Nr. locuri cu taxă |
Tip concurs |
1. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare, relații publice și media digitală |
în curs de actualizare | în curs de actualizare | în curs de actualizare |
Concurs de dosare, interviu |
2. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare în afaceri |
în curs de actualizare | în curs de actualizare | în curs de actualizare |
Concurs de dosare, interviu |
3. |
Ştiinţe ale comunicării – învățământ cu frecvență (IF) |
Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală |
în curs de actualizare | în curs de actualizare | în curs de actualizare |
Concurs de dosare, interviu |
4. |
Filologie (IF) |
Traducere, interpretare și noile tehnologii. |
în curs de actualizare | în curs de actualizare | în curs de actualizare | Concurs de dosare, interviu |
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului de admitere la studii universitare de masterat la Universitatea Politehnica Timișoara sesiunile iulie și septembrie 2025 (HS 5 din 13.02.2025):
Anexe la Metodologie:
- Anexa 1 - Valori ale coeficientului K
- Anexa 3 - Oferta programelor de studii universitare de master organizate de UPT în anul universitar 2025-2026
- Anexa 4 - Procedura pentru derularea on-line a concursului de admitere la master în UPT
Repartizarea cifrei de școlarizare - HCA nr. _____din ______2025
DOSARUL DE CONCURS va conține următoarele documente: ACTE NECESARE pentru înscriere (cf. Metodologiei de admitere, cap. III, art.21)
Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Taxe admitere 2025-2026 (HS 18 din 13.02.2025):
- Taxa de înscriere: 150 de lei
- Taxa de confirmare: 100 de lei
Taxa de confirmare asigură candidatului păstrarea locului la secțiunea la care a fost admis și trebuie achitată în termenul prevăzut în calendarul admiterii.
Studenții admiși în regim de finanțare fără taxă (buget) vor plăti doar taxele de înscriere, respectiv de confirmare a locului.
TAXA DE ȘCOLARIZARE pentru anul universitar 2025-2026 (HS 16 din 13.02.2025):
Taxele de școlarizare pentru studenții admiși în regim de finanțare cu taxă: 4.440 lei/ an.
Taxele de admitere (înscriere/confirmare) se pot plăti:
1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei Enroll sau
2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061 – Taxe de MASTER prin Ordin de plată
*În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”M, ADM/CONF (se alege în funcție de tipul taxei – pentru taxa de înscriere se menționează ADM, iar pentru taxa de confirmare de menționează CONF) la … (se va menționa acronimul facultății), CNP candidat, NUME candidat (se va menționa numele complet al candidatului)”.
Exemplu: M, ADM, SC, 2900000000000, Ionescu Flavia Ionela
Calendarul admiterii la studii masterale - sesiunea iulie 2025
Înscriere candidaţi: |
04.07.2025 - 12.07.2025 până la ora 14:00 (online https://admitere.upt.ro/) 04.07.2025 - 12.07.2025 până la ora 14:00 (fizic în centrele de admitere din cadrul facultăților conform orar afișat) 04.07.2025 - 22.07.2025 până la ora 14:00 (online https://admitere.upt.ro/) 04.07.2025 - 22.07.2025 până la ora 14:00 (fizic în centrele de admitere din cadrul facultăților conform orar afișat) |
Concurs de admitere (interviu): |
14.07.2025 (luni) – 15.07.2025 (marți) sau 23.07.2025 (miercuri) – 24.07.2025 (joi) |
Rezultatele concursului: |
15.07.2025, ora 18:00 sau 24.07.2025, ora 18:00 |
Definitivarea rezultatelor: |
16.07.2025, ora 09:00 – 18.07.2025, ora 14:00 25.07.2025, ora 09:00 – 26.07.2025, ora 16:00 |
*) Fizic: Facultatea de Științe ale Comunicării - Str. Traian Lalescu nr. 2a, etajul III, sala C304
PROGRAMARE INTERVIU MASTER IULIE 2025 -
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
CSAD Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală
TINT Traducere, interpretare și noile tehnologii
Criterii evaluare interviu:
CRPMD Comunicare, relații publice și media digitală
CA Comunicare în afaceri
CSAD Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală
TINT Traducere, interpretare și noile tehnologii
Formula de calcul a mediei finale de admitere
Ma = (2,5 x Md + 2 x Ni + k) / 5
unde:
Ma = media finală de admitere
Md = media examenului de licenţă
Ni = nota de apreciere sintetică (prestaţia la interviu)
k = coeficient între 0 şi 5, în funcţie de domeniul de licenţă absolvit de către candidat; valorile pentru k se găsesc în Anexa 1 și Legendă
IMPORTANT: Pentru nota de apreciere sintetică, Ni, candidații, absolvenți ai aceluiași domeniu de licență cu cel de master, pot solicita echivalarea notei de apreciere sintetică cu media multianuală. În cazul în care la înscrierea la master vor opta pentru echivalare, nu vor mai susține interviul. Solicitarea echivalării se va face din platforma de înscriere.
REZULTATE FINALE - IULIE 2025
- Admiși pe opțiuni
- Admiși bursă (cu nota 10)
În atenția celor interesați!
Procedura cazare studenți master anul I
IMPORTANT!
Candidații admiși în regim cu taxă au obligația să achite 1/2 din valoarea taxei de studii pentru 2025-2026, online, prin intermediul platformei Enroll, până cel târziu:
- 27.08.2025 - pentru cei admiși în sesiunea iulie 2025;
- 21.09.2025 - pentru cei admiși în sesiunea septembrie 2025.
Candidații care nu-și respectă obligațiile financiare, vor fi considerați retrași de la programul de studii în cauză
Tel.: 0256404011
www.sc.upt.ro
Secretar-şef facultate: Angela TRIPŞA
Secretară Decanat: Carmen GALDEA
Informații Admitere UPT Master 2025