Programul de master: COMUNICARE STRATEGICĂ ȘI ADVOCACY ÎN SOCIETATEA DIGITALĂ
Domeniul de master: ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII

Programul de studii universitare de master Comunicare strategică și advocacy în societatea digitală (CSASD)  funcționează in baza Hotărârii de Senat a UPT nr. 1 din 31.01.2024 care validează raportul de autoevaluare și permite funcționarea în domeniul acreditat de master, științe ale comunicării.

Descrierea programului de studii
Misiunea și obiectivele programului de studii
Competenţele programului de studii
Modalități și criterii de evaluare discipline

REGULAMENTE UPT - CICLUL MASTER

Reglementări aplicabile programelor de studii universitare de master din cadrul UPT

Plan de învățământ:

Fișe discipline:

Anul I, semestrul 1
Guvernare deschisă. Funcționarea instituțiilor publice și a formelor organizate
ale societății civile
Elemente de teorie juridică și politică. Principiile OECD privind transparența
decizională și lobby-ul
Concepte de bază în lobby și advocacy
Practică profesională 1
Disciplina opțională 1
Etică și integritate academică

Anul I, semestrul 2
Grupuri de interese. Construcția și menținerea alianțelor
Tehnici de monitorizare a politicilor publice
Strategii și tehnici de e-comunicare
Practică profesională 2
Disciplina opțională 2
Disciplina opțională 3

Anul II, semestrul 1
Campaniile de advocacy și lobby în medii specifice
Tehnici de argumentare a politicilor publice. Strategii și tactici de negociere în
lobby și advocacy
Strategii și tehnici pentru managementul informației în societatea digitală
Practică profesională 3
Disciplina opțională 4
Disciplina opțională 5

Anul II, semestrul 2
Practică profesională 4
Stagiu de cercetare pentru elaborarea lucrării de disertație

Discipline opționale:

 Disciplina opțională 1:
a. Metode de documentare în lobby și advocacy
b. Metode avansate de cercetare în relații publice și domeniile conexe

Disciplina opțională 2:
a. Data-driven advocacy
b. Tehnologia AI în strategii de advocacy

Disciplina opțională 3:
a. Responsabilitate și principii etice în activitatea de lobby
b. Poziționare strategică și managementul reputație online și offline

Disciplina opțională 4:
a. Limba engleză pentru lobby
b. Limba engleză pentru advocacy

Disciplina opțională 5:
a. Comunicare și relații publice în lobby și advocacy
b. CSR și sustenabilitate în lobby și advocacy

Discipline facultative:

Anul I, semestrul II
Voluntariat

Anul II, semestrul II
Voluntariat