Uncategorised

Cererile pentru eliberarea actelor de studii se depun la Decanatul Facultăţii de Ştiinţe ale Comunicării, str. Traian Lalescu, nr. 2A, etaj III, C301 sau se transmit prin e-mail .

Eliberarea actelor de studii în original

Formulare

  • Cerere pentru eliberarea diplomei şi foii matricole/suplimentului la diplomă (Tip AS1)
  • Cerere pentru eliberarea foii matricole sau a duplicatului de foaie matricolă/supliment la diplomă (Tip AS2)
  • Cerere pentru eliberarea programei analitice (Tip AS3)
  • Cerere pentru eliberarea situaţiei şcolare (Tip AS4)
  • Cerere pentru eliberarea adeverinţei pentru autenticitate (Tip AS5-a)
  • Cerere pentru eliberarea adeverinţei (Tip AS5-b)
  • Cerere pentru întocmirea şi eliberarea diplomei şi suplimentului la diplomă în regim de urgenţă (Tip AS7)
  • Cerere pentru eliberarea unei noi diplome (în cazul în care titularul constată greșeli în completare) (Tip AS10)

Eliberarea duplicatelor

Informaţii privind eliberarea duplicatelor
Cerere pentru întocmirea şi eliberarea duplicatului de diplomă (Tip AS6)
Declarație pe proprie răspundere (model recomandat)

In atenția absolvenților Universității Politehnica Timișoara:

Începând cu data de 29.10.2021​, ELIBERAREA ACTELOR DE STUDII se face pe bază de programare prealabilă, realizată on-line, la adresa: http://actestudii.upt.ro/

Mai mult.

Taxe referitoare la acte de studii

OMEC nr. 4156/ 27 aprilie 2020 - Regulament cadru privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în sistemul de învățământ superior

Propuneri burse sem. al II-lea, 2024-2025:


Datorită faptului că fondul de burse a fost împărțit atât pe specializări, cât și pe numărul de studenți din fiecare an de studiu, ultima medie de bursă diferă. Eventualele neconcordanțe, întrebări, nelămuriri vor fi anunțate  telefonic la secretariatul FSC (0256404011) sau pe email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până marți, 15.04.2025, orele 14,00.

Studenții din listele de mai sus, care NU au mai avut bursă până în prezent sau care au schimbat banca, au obligația de a-și încărca, pe platforma student.upt.ro URGENT numărul contului bancar, precum si o copie a unui cont IBAN oficial, emis de bancă, pe numele studentului beneficiar de bursă. Numele studentului beneficiar - titular de cont - se va completa pe platformă de tipul NUME, (TOATE) PRENUMELE (cu majuscule, fără diacritice) indiferent cum este înscris pe extrasul de cont. TERMEN: 16.04.2025

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Liste burse semestrul 1, 2024-2025: 


Datorită faptului că fondul de burse a fost împărțit atât pe specializări, cât și pe numărul de studenți din fiecare an de studiu, ultima medie de bursă diferă.
Studenții din listele de mai sus, care NU au mai avut bursă până în prezent sau care au schimbat banca, au obligația de a-și încărca, pe platforma student.upt.ro URGENT numărul contului bancar, precum si o copie a unui cont IBAN oficial, emis de bancă, pe numele studentului beneficiar de bursă. Numele studentului beneficiar - titular de cont - se va completa pe platformă de tipul NUME, (TOATE) PRENUMELE (cu majuscule, fără diacritice) indiferent cum este înscris pe extrasul de cont. De asemenea, vor aduce la secretariat sau trimite, până la data de 21.11.2024, orele 14,00, un extras de cont pe nume propriu și o copie a CI la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

IMPORTANT!
Băncile partenere sunt: BRD, ING, BCR, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank. 

 

A fost aprobată în Senatul UPT Metodologia privind acordarea de burse și de alte forme de sprijin financiar de la bugetul de stat pentru studenții ciclurilor de învățământ universitar de licență și master, forma cu frecvență la Universitatea Politehnica Timișoara, HS nr. 144 din 02.11.2023. Cuantumul categoriilor de burse, precizate în Metodologie, a fost aprobat prin Hotărârea Senatului UPT nr. 145 din 02.11.2023.

CONDIȚII ACORDARE BURSE SOCIALE. DOCUMENTE NECESARE:

Beneficiază de burse studenții UPT, înmatriculați la ciclul de studii licență, respectiv master, forma de învățământ cu frecvență, indiferent de regimul de finanțare, care nu au statutul de ”reînmatriculat” sau ”reînmatriculat cu transfer”.

Perioada de referință
pentru calculul venitului net: octombrie 2023 – septembrie 2024
Valoare de referință - salariul de bază minim net pe economie: 2.150 lei

Pentru studenții care suferă de una dintre bolile enunțate în Ordinul nr. 6463/2023 nu se calculează veniturile.

DOCUMENTE NECESARE:

  • cerere – Anexa 2, se bifează categoria în care se integrează studentul (a.1 VENITURI sau a.2 BOALA sau a.3 ORFAN/FAMILIE MONOPARENTALĂ/CENTRU DE PLASAMENT)
  • Extras cont IBAN (de unde să rezulte numele și prenumele studentului, contul IBAN, banca)

DOCUMENTE SPECIFICE  (în funcție de categoria în care se încadrează):

a.1 VENITURI

a.2 BOALĂ

  • Certificat de la un medic de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluţia şi tabloul clinic al problemei medicale

a.3 ORFAN/FAMILIE MONOPARENTALĂ/CENTRU DE PLASAMENT

  • Declarație venituri și acord prelucrare date cu caracter personal - Anexa 3 semnată olograf de student și de fiecare membru al familiei care declară veniturile
  • copii de pe certificatul/certificatele de deces al/ale părintelui/părinţilor, dacă este cazul
  • copii de pe acte de stare civilă, dacă este cazul
  • copii de pe hotărâri judecătorești (divorț, stabilire domiciliu, pensie întreținere etc), dacă este cazul
  • copie de pe decizia instanţei de menţinere a stării de arest, dacă este cazul
  • copie raportul de anchetă socială în cazul părinților dispăruți, dacă este cazul

Este OBLIGATORIU ca studentul să depună o copie a raportului de anchetă socială, dacă:

  • nimeni din familia studentului, incluzându-l şi pe acesta, nu realizează venituri;
  • cel puţin un părinte al studentului lucrează sau domiciliază în străinătate;
  • părinții studentului sunt dispăruți;
  • comisia de evaluare a cererii îi solicită expres studentului să depună raportul de anchetă socială, deoarece există suspiciuni rezonabile cu privire la îndeplinirea condițiilor.

Dosarele complete pentru obținerea burselor sociale se depun FIZIC, în perioada 21.X.2024-08.XI.2024, la secretariatul Facultății de Științe ale Comunicării în următorul program:

Luni-Joi: 13,00-14,00
Vineri:    12,00-13,00

Anexa 1     Anexa 2    Anexa 3

Pentru anul universitar 2024-2025, calendarul este următorul:

 

Pentru informații suplimentare, vă rugăm sa vă adresați la telefon 0256-404011 sau la secretariatul facultății, în programul afișat. 

În atenția studenților din categoria Români de pretutindeni, privitor la acordarea burselor sociale.

ORDINUL MEN Nr. 6463/2023

 

Anul universitar 2024-2025:

Taxele de școlarizare și de recontractare (cele care figurează în anexa de studii a fiecărui student), precum și prezentarea a 3-a se vor plăti prin platforma student.upt.ro

 

Alte tipuri de taxe (recuperare de seminarii, susținere licență/disertație - vezi pct. 6 si 7 din HCA 179) se vor plăti în 
Cont UniCredit Bank
Beneficiar: Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061

 

 

Experienţele FSC în Europa

Universitatea Politehnica Timișoara dezvoltă în prezent relații de colaborare cu numeroase universități din Europa, Asia, America de Nord și America de Sud, concretizate în peste 260 de acorduri de colaborare. Materialele de mai jos conțin câteva dintre experiențele studenților Facultății de Științe ale Comunicării dobândite în urma participării la programele internaționale de mobilități ale facultății.

5/2019
4/2018
   
3/2017
2/2016
1/2016

 
Mobilități de studii în străinătate ERASMUS+

Detalii Mobilități de studii ERASMUS+
Lista Acorduri Erasmus+ Facultatea de Științe ale Comunicării


Oferte de locuri de practică ERASMUS+

Detalii oferte de locuri de practica Erasmus+

Informații referitoare la mobilitățile ERASMUS+ pentru studenți și absolvenți se pot obține de la Departamentul Mobilităţi şi Cooperări Internaţionale din cadrul Universităţii PolitehnicaTimişoara:

http://www.upt.ro/international/

ORGANIZARE (licență și master)

Ghid practică

Note:
Formularele se pot completa fie electronic (folosiți formatul "template" atașat formularului ales) fie manual (folosiți formatul "pdf" atașat formularului ales)
Anexele 1, 3, 4, 5, 6, 7 sunt Anexe la Regulamentul privind cadrul general de organizare și desfășurare a practicii studenților în UPT (HS 112/14.05.2020).

Important!
Variantele autocomplete word sunt create astfel încât zonele cu date modificabile să poată fi completate, cu ușurință.

Completarea formularelor se face după următoarea procedură:
- formatul pdf – mai  întâi se listează și apoi se completează;
- formatele word se completează pe calculator și apoi se listează.
Menționăm că documentele ilizibile sau conținând date incorecte nu vor fi semnate de Oficiul Juridic și nici de conducerea UPT.

Mai multe informații:
Oficiul de coordonare a Practicii studenților in UPT
Comisia de practică a FSC: 2023-2024
Comisia de practică a FSC
: 2022-2023


Orar consultații Practică:

2023-2024
-   Semestrul I
-   Semestrul al II-lea

Calendar susținere colocviu

       Licență:    Calendar susținere colocviu     
       Master:     Calendar susținere colocviu:        
                         - CRPMD
                         - CA

 EVENIMENTE DE CONSILIERE ȘI INFORMARE

9/2023
8/2022

7/2021

6/2020

5/2019

4/2018

3/2017

2/2016
1/2016

EXPERIENȚE STUDENȚEȘTI ÎN COMPANII

4/2022
3/2019

2/2018

1/2017