ÎN ATENȚIA CELOR INTERESAȚI (studenți exmatriculați sau aflați în întrerupere de studii)
1. Cererile de reînmatriculare/reluare studii pentru anul universitar 2024/2025 se pot trimite pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se pot depune fizic la secretariatul facultății până cel târziu 25.09.2024 inclusiv, conform Reglementărilor Consiliului de Administrație și al adresei UPT din 26.08.2024.
Cerere-tip reînmatriculare (1) Cerere-tip reluare studii din întrerupere
După aprobarea la Rectorat a cererii de reînmatriculare (1), se va completa cererea de reînmatriculare (2) și se va achita taxa reînmatriculare
(150 lei - conform Hotărârii Consiliului de administrație al UPT nr. 179 din 03.09.2024) prin transfer bancar in contul de mai jos:
Universitatea Politehnica Timișoara
Cod FISCAL: 4269282
Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060
cu textul la descriere: Nume și Prenume, Fac SC, Tx reinmatr/transfer
2. Studenții din anii terminali neexmatriculați (cu minim 30 de credite promovate in anul III licență sau minim 20 de credite promovate în anul II master) și care doresc să-și finalizeze studiile în anul universitar 2024-2025, vor solicita intrarea în an de extensie prin transmiterea unei cereri pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau o vor depune fizic la secretariatul facultății până cel târziu 25.09.2024 inclusiv.