Începând cu data de 17 aprilie 2018, Facultatea de Științe ale Comunicării din cadrul UPT organizează evenimentul Digital Revolution, care se adresează în principal studenților de la specializările Comunicare și Relații Publice – licență, și Comunicare, Relații Publice și Media Digitală – master. Evenimentul, desfășurat sub forma unor întâlniri săptămânale cu specialiști în domeniu din țară, își propune să contribuie la formarea viitorilor specialiști în PR și marketing digital. Pe parcursul a 6 săptămâni, invitații vor prezenta cele mai noi tendințe în domeniu, studii de caz și exemple practice de campanii online create de către agenții de top sau de specialiști cu experiență în PR și marketing online.

Întâlnirile cu specialiștii vor avea loc în zilele de marți, de la ora 18, în amfiteatrul Ca3 al Facultății de Științe ale Comunicării, după cum urmează:

17 aprilie  & 24 aprilie – Cătălina Mărușter, digital entrepreneur&trainer Google Adwords
  8 mai – Milena Gîț, performance & PR manager Answear.ro
15 mai – Cristina Fulea, digital performance specialist Edge 2Performant
22 mai – Diana Bercu, digital copywriter & Andreea Cojocariu, digital project manager Next Advertising
29 mai – Alen Todorov, digital consultant Elefant.ro

Înscrierile pentru prima sesiune se fac pe baza completării unui formular online, disponibil la http://bit.ly/2JgdkvV.

Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile.